loading...
آموزشی
ناصر بازدید : 255 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

بالاخره شرکت کپکام Capcom بعد از مدتها ، رسما خبر انتشار بازی رزیدنت اویل ۶ – Resident Evil 6 را در ۲۰ نوامبر ۲۰۱۲ ( اواخر آبان ماه ۱۳۹۱) تایید کرد. شخصیت های اصلی این بازی کریس و لئون خواهند بود و در ادامه Ada-Chris-Jill به آنها اضافه خواهند شد و هدف نهایی آنها هم نابودی سازمان Umbrella Chronicles هستش. داستان بازی در دو کشور چین و آمریکا رخ می دهد. بازی Resident Evil 6 برای پلتفرم های ایکس باکس ۳۶۰ xbox360، پلی استیشن ۳ PS3 و سیستم های خانگی PC، منتشر خواهد شد. شما هم اکنون می توانید در این تریلر جدید، لحظاتی هیجان انگیز از گیم پلی بازی رزیدنت اویل ۶ را به صورت رایگان در سایت یاس دانلود مشاهده کنید.

 

توجه: انگار قراره رزیدنت اویل ۶ قسمت آخر سری بازی های Resident Evil باشد چون در این سری نفرات قسمتهای قبلی هم وجود دارند. زمان انتشار بازی ۲۰ نوامبر ۲۰۱۲

 .

اطلاعات تکمیلی در ادامه

 

ناصر بازدید : 1157 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

بازی انگری برد اسپیس قابل حمل  Angry Birds Space 1.0.0 Portable

.

دانلود بازی Angry Birds Space امروز برای شما کاربران عزیز بازی پرندگان خشمگین فضایی به صورت قابل حمل (پرتابل Portable) رو آماده دانلود کردم. این نسخه به گفته شرکت رویو Rovio انقلابی ترین و مهمترین نسخه از بازی پرندگان عصبانی می باشد. مزیت نسخه پرتابل این است که همه جا قابل حمل بوده و نیازی به پچ کردن ندارد، تنها با سریال پچ می شود. شما هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی انگری بردز اسپیس برای کامپیوتر PC رو از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

.

ویژگی های بازی پرندگان خشمگین فضایی قابل حمل Angry Birds Space:

-     شامل ۶۰ مرحله فضایی
-     اضافه شدن پرندگان جدید و تغییر قیافه پرندگان قبلی
-     مراحل با پس زمینه های بسیار زیبا
-     دارای مراحل مخفی اضافی
-     گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
-     عدم نیاز به نصب و پچ کردن
-     و …

 

ناصر بازدید : 232 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

بازی پرندگان خشمگین ریو  Angry Birds Rio v1.4.4

.

Angry Birds Rio v1.4.4 بازی پرندگان عصبانی محبوب ترین بازی که برای گوشی های هوشمند ساخته شد و طرفداران بسیاری به خود جلب کرد و به همین دلیل باعث شد تا این این بازی را برای ویندوز هم درست کنن. Rio  که نام یک شخصیت کارتونی است حالا به نسخه ی جدید اضافه شده است تا کاربران با جذابیتی دو چندان این بازی را تجربه کنند. بازهم خوک های ناقلا اقدام به دزدیدن تخم های پرندگان کرده اند و خشم آن ها را برانگیخته اند و زندانی شدن پرندگان هم دلیل دیگری شده تا خشم آن دو چندان شود. Rio هم در این نسخه کمک می کند تا پرندگان خشمگین بتوانند خوک های مهاجم را شکست دهند و پرندگان اسیر شده را آزاد نمایند.  به نظر من این نسخه Angry Birds Rio خیلی از نسخه Angry Birds بهتر است.  این بازی برای تمام نسخه های ویندوز است و با تمام مانیتور ها حتی HD هم با کیفیت عالی نمایش میدهد. شما هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن و آخرین نسخه بازی انگری برد ریو را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

.

قابلیت های کلیدی بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Rio v1.4.4 :

-     گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی
-     انجام بازی در ۲۲۵ مرحله مختلف
-     گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها
-     مناسب برای سنین مختلف
-     بدون نیاز به نصب و قابل حمل بودن بازی
-     حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات
-     سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Angry Birds

-     ویندوز: ۹۸/ME/2000/XP/Vista/7
-     پردازنده: ۱ GHz
-     رم: ۵۱۲ MB
-     آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0
-     کارت گرافیک: سازگار با Graphic OpenGL 1.3

 

ناصر بازدید : 272 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

.

Angry Birds v2.1.0

.

 Angry Birds بی شک موفق ترین و پرفروشترین بازی موبایل های هوشمند سال ۲۰۱۱ میلادی می باشد که دارای ۳۰۰ مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است. امروز ، نسخه جدید این بازی یعنی Angry Birds v2.1.0 عرضه شده است. این نسخه از بازی تغییراتی در آن ایجاد شده و بسیاری از مشکلات بازی برطرف شده است. شما می توانید این نسخه از بازی را برای کامپیوتر به همراه کرک تست شده و سالم از هم اکنون از سایت یاس دانلود به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

.

ویژگی های بازی Angry Birds v2.1.0:

-    دارای ۳۰۰ مرحله جذاب
-    گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
-    عدم نیاز به نصب و کرک
-    بالا بردن قدرت تمرکز
-    دارای محیط و مراحل زیبا و جذاب
-    و …

 .

 

آموزش نصب

-     ابتدا توسط فایل پچ(موجود در فایل دانلودی) به محل بازی رفته و بازی رو پچ کنید. یعنی وقتی پچ رو اجرا کردین ، به مسیر نصب بازی رفته، مثلا به مسیر زیر
D:Program FilesRovioAngry Birds SeasonsAngryBirds.exe

بروید و بازی رو انتخاب (پچ) کنید.
-     سپس کد زیر را در محل مورد نظر در بازی وارد نمایید.

THET-ALEV-LEFR-USWO

 

-    دوستانی که با مشکل ارور OpenGL روبه رو هستند ، باید کارت گرافیک خود را آپدیت کنند .

.

 

 

.

دانلود نسخه جدید بازی انگری بردز Angry Birds v2.1.0 برای کامپیوتر فرمت: EXE

دانلود نسخه جدید بازی انگری بردز Angry Birds v2.1.0 برای کامپیوتر حجم: ۴۲ مگا بایت

دانلود نسخه جدید بازی انگری بردز Angry Birds v2.1.0 برای کامپیوتر دانلود: دانلود مستقیم به همراه کرک

دانلود نسخه جدید بازی انگری بردز Angry Birds v2.1.0 برای کامپیوتر دانلود: دانلود  کرک بازی جدا

دانلود نسخه جدید بازی انگری بردز Angry Birds v2.1.0 برای کامپیوتر رمز: www.yasdl.com

ناصر بازدید : 323 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

.

  Angry Birds Space 1.2.2

.

دانلود بازی Angry Birds Space بالاخره پس از مدتها انتظار نسخه جدید بازی پرطرفدار انگری بردز منتشر شد. نام این نسخه جدید بازی انگری بردز فضایی نام دارد. این نسخه به گفته شرکت رویو Rovio انقلابی ترین و مهمترین نسخه از بازی پرندگان خشمگین می باشد. شما هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی انگری بردز اسپیس برای کامپیوتر PC رو از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

.

ویژگی های کلیدی بازی Angry Birds Space:

-     شامل ۶۰ مرحله فضایی
-     ۳۰ مرحله اضافی به نام Danger Zone
-     اضافه شدن مراحل بیشتر به سیاره بستنی در نسخه ۱.۲.۲
-     اضافه شدن پرندگان جدید و تغییر قیافه پرندگان قبلی
-     مراحل با پس زمینه های بسیار زیبا
-     دارای مراحل مخفی اضافی
-     گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
-     به همراه سریال نامبر و پچ تست شده
-     قابلیت اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۷
و …

 

ناصر بازدید : 236 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

نام بازی: Nintendo
پلتفورم : pc
ژانر: 2D, Sport, Adventure, Logic, Children, Race, Arcade, Fighting
نوع  فایل : کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: MihanDownload
مد بازی : --
حمایت توسط : Nintendo + others
درجه بندی سنی : +2
قابلیت آنلاین:ندارد

نینتِندو یک شرکت چندملیتی تولیدکننده بازی های رایانه ای است که در سال ۱۸۸۹ در کیوتو ژاپن تأسیس شد.در آن زمان نینتندو کارتهای بازی تولید میکرد.این شرکت در نهایت فعالیت خود را روی بازیهای کامپیوتری منحصر کرد.نیتنندو از معروفترین و قدیمیترین شرکتهای بازی های کامپیوتری به شمار میاید.و گفته می شود سومین شرکت ارزشمند ژاپن میباشد.ارزش این شرکت 85 میلیارد دلار آمریکا میباشد.
 گیم بوی نام یک نوع کنسول بازی دستی با صفحه سیاه سفید ساخته شده توسط شرکت نینتندو است که در سال ۱۹۸۹ به قیمت ۸۰ دلار وارد بازار شد. گیم بوی اولین کنسول دستی موفق و همچنین پایه گذار سری کنسولهای موفق گیم بوی بود. فروش این کنسول در سراسر جهان به ۷۵ میلیون نسخه رسید. ان‌ای‌اس (NES: Nintendo Entertainment System) سیستم سرگرمی نینتندو که گاهی به سادگی نیتندو یا نینتندو 8 نیز نامیده می‌شود؛ یک کنسول بازی 8 بیتی است که در سال ۱۹۸۳ میلادی توسط شرکت ژاپنی نینتندو با نام‌های فمیکام (Famicom) و Family Computer در ژاپن و سایر نقاط آسیا و با نام Nintendo Entertainment System در آمریکا و اروپا عرضه شد. این محصول بزرگترین عامل موفقیت مجدد بازی‌های رایانه‌ای پس از رکود نسبی این صنعت در سال 1983 محسوب می‌شود. دستگاه NES در ایران به اشتباه بیش تر با نام "میکرو" یا "میکرو جنیوس" شناخته می‌شد که در واقع نام یک محصول کره‌ای مبتنی بر استانداردهای NES بود. سوپر نینتندو انترتیمنت سیستم(به انگلیسی: Super Nintendo Entertainment System) یا سوپر ان‌ای‌اس (یا SNES و Super Nintendo) یک کنسول ۱۶-بیتی منتشر شده توسط نینتندو و برای اروپا، آمریکای شمالی،استرالزی و آمریکای جنوبی در بین سال‌های ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۳ است . در ژاپن و آسیای جنوبی این کنسول با نام سوپر فامیلی کامپیوتر و یا سوپر فامی‌کام(به ژاپنی: スーパーファミコン) منتشر شد.این کنسول پرفروش‌ترین کنسول نسل چهارم(۱۶ بیتی) به شمار می‌آید. گیم بوی ادوانس (به انگلیسی: Game Boy Advance که گاهی به اختصار GBA خوانده می‌شود) نام یک کنسول بازی دستی ۳۲ بیتی است که توسط شرکت نینتندو طراحی و تولید شده‌است. این سامانه، جانشین گیم بوی کالر است. گیم بوی ادوانس در ۲۱ مارس سال ۲۰۰۱ در ژاپن، در ۱۱ و ۲۲ ژوئن همان سال در آمریکای شمالی و اروپا-استرالیا و در ۸ ژوئن ۲۰۰۴ در جمهوری خلق چین انتشار یافت. نینتندو ۶۴ (به انگلیسی: Nintendo 64)   به اختصار  N64   سومین کنسول ویدئویی نینتندو برای بازار جهانی است. این کنسول به خاطر پردازنده ۶۴ بیت خود، ان۶۴ نامگذاری و در ۲۳ ژوئن ۱۹۹۶ در ژاپن عرضه شد. نیز در ۲۹ سپتامبر همان سال در آمریکای شمالی، در ۱ مارس ۱۹۹۷ در اروپا و استرالی (عرضه در فرانسه ۱ سپتامبر)، و در ۱۰ دسامبر ۱۹۹۷ در برزیل انتشار یافت. این دستگاه، آخرین کنسول خانگی شرکت نینتندو است که از کارتریج برای عرضهٔ بازی استفاده می‌کند. در کنسول بعدی نینتندو گیم‌کیوب از فرمت مینی‌دی‌وی‌دی و در کنسول بعد از آن وی دیسکهایی با اندازه استاندارد دی‌وی‌دی برای عرضه بازی استفاده شده است. اگرچه در دسته‌های سری گیم بوی استفاده از نوار ادامه یافت. عرضهٔ نینتندو ۶۴ در سال ۲۰۰۱ در ژاپن و در سال ۲۰۰۲ در آمریکای شمالی و مناطق پال، به علت ورود گیم‌کیوب متوقف شد. ان۶۴ به همراه دو بازی سوپر ماریو ۶۴ و پیلوت‌وینگز ۶۴ و در ژاپن به همراه بازی سومی با نام سایکیو هابو شوگی عرضه شد. قیمت پیشنهادی ان۶۴ در هنگام ورود به بازار ۱۹۹ دلار آمریکا بود و به میزان ۳۲٫۹۳ واحد میلیون از این کنسول فروخته شد.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 1,799
  • بازدید کلی : 43,426
  • کدهای اختصاصی